هرچند که کمپانی آمریکائی- بین المللی وسترن در 1851 به عنوای یک شرکت ارائه خدمات تلگرافیک و سرویس های ارتباطی آغاز به کار کرد ولی امروز، داشتن ایده های بلند پروازانه، راه حل های نوآورانه و تیمی متشکل از 500000 نمایندگی در 200 کشور ، وسترن یونیون را به یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت ها برای انتقال پول به سراسر جهان فقط در 1 دقیقه تبدیل کرده است.

وسترن یونیون، خدمات متنوعی از جمله انتقال پول فرد به فرد ، مانی اوردر ، پرداخت های تجاری ، پرداخت قبوض و خدمات ارتباطی را ارایه می کند. در ایران اما بیش از همه ، وسترن یونیون را به عنوان راهی برای انتقال پول نقد از یک فرد به فرد دیگر می شناسند.

euro-notes-small

ویژگی های وسترن یونیون:

سرعت: انتقال پول فقط در 1 دقیقه به سراسر دنیا. کمپانی وسترن یونیون یکی از سریعترین راه های انتقال پول در سراسر جهان را ارائه میدهد.

عدم محدودیت: ارسال وجه محدودیتی از لحاظ دفعات و مقدار و نوع وجه ارسالی مورد نظر ندارد . از مبالغ بسیار پایین (50 دلار) تا مبالغ بسیار بالا و با هر نوع ارز حتی بر اساس ارز کشور گیرنده ،قابل نقل و انتقال فوری توسط این سیستم است.

در دسترس: شرکت وسترن یونیون در هر کشور دارای دفاتر و باجه های متعدد است. در هر نقطه از دنیا، در نزدیکی محل کار یا زندگی شما یکی از 500000 نمایندگی وسترن یونیون وجود خواهد داشت.

اگر مایلید از دفاتر وسترن یونیون در کشورهای مختلف اطلاعات بیشتری داشته باشید ، می توانید از لینک زیر استفاده کرده و با وارد کردن نام شهر و کشور مورد نظرتون، جستجو کنید.

http://locations.westernunion.com/?locale=en_US

ساده: برای ارسال وجه از طریق وسترن یونیون نیازی به داشتن اطلاعات بانکی یا شماره حساب برای دریافت کننده یا ارسال کننده وجه نیست و اطلاعاتی جزئی مانند نام و نشانی گیرنده کفایت می کند. با احتساب این نقط نظر، وجه ارسالی مشمول قوانین دست و پاگیر بانکهای رابط نخواهد شد و مستقیما به ارز محلی کشور دوست یا مشتری شما ارسال می شود.

آنلاین: علاوه بر انتقال آنی ارز توسط این سیستم، کلیه مراحل انتقال وجه به صورت آنلاین در هر زمان و مکان که دسترسی به اینترنت میسر باشد، توسط گیرنده و فرستنده قابل مشاهده و اسناد آن در سایت وسترن یونیون قابل ارجاع و استناد است.

نرخ کارمزد: ارسال وجه از طریق وسترن یونیون بر مبنای کشور مقصد و مقدار وجه ارسالی از 5 تا 50 دلار به بالا متغیر بوده و به دلیل سرعت بالای این سیستم، از کارمزد بالاتری نسبت به سیستم بانکی (سوئیفت) برخوردار است که در برخی موارد و با درک عمیق از نیاز مشتری بهترین گزینه است.

بنابراین برای مواقعی که نیاز به ارسال فوری پول (کمتر از 1 روز کاری) به فردی بدون حساب بانکی و بدون تعیین حداقل مبلغ ، در هر کجای دنیا دارید، یا از عدم ارسال آن به دست گیرنده واهمه دارید، (مانند ارسال پول برای مسافران یا دانشجویان و ...) ارسال حواله وسترن یونیون بهترین و گاهی تنها گزینه است.

حواله وسترن یونیون

قوانین و مقررات(Required)
لطفا قوانین و مقررات استفاده از خدمات صرافی وندا را در این لینک مطالعه نمایید.

لطفا یک عدد دو رقمی وارد کنید