سخت تر شدن قوانین مالی اتحادیه اروپا برای مبارزه با پولشویی و تخلفات تروریستی، همزمان با تشدید تحریم های همه جانبه علیه ایران، موجب شده، اغلب بانک ها در اروپا و آمریکا از هرگونه نقل و انتقال ارز خارجی به نیابت از بانک های ایرانی خودداری کنند.

متاسفانه محدودیتهایی از سوی حکومت ایران هم در مورد بانک های جهانی اعمال شده و در شرایط فعلی، سیستم بانکی ایران به لحاظ محدودیت، قابلیت انجام تقاضاها و انتظارات ایرانیان، در زمینه مبادلات پولی و خدمات پرداخت بین المللی را ندارد.

هم چنین بسیاری از شرکت های بزرگ در صنعت نقل و انتقال پول مانند western union، paypal ، moneygram ، xoom و ... در ایران نمایندگی ندارند و خدمات ارائه نمی دهند.

هدف ما بسیار ساده است: ارائه خدمات عالی ، در کمترین زمان ممکن با نرخ بی نظیر...

euro-notes-small

اگر یکی از اعضای خانواده شما در خارج از ایران قصد ارسال پول برای شما در ایران را دارد، اگر به دنبال راهی برای انتقال پول خود از واحدی غیر از ریال از یک شرکت، ارگان یا سفارت خارجی به ایران هستید یا برای دریافت درآمد ارزی اینترنتی خود با مشکل مواجه شده اید، گروه بازرگانی وندا به روش های مختلف و قابل ضمانت، این کار را برای شما انجام می دهد. فعالیت وندا در این زمینه، تنها نقل و انتقال های قانونی را در برمی گیرد.
گروه بازرگانی وندا با بهره مندی از امکانات نوین و گسترده دیگر شرکت های هم خانواده خود و اتصال به سریعترین و معتبرترین شبکه های بانکی واسط در سراسر دنیا، ارز مورد نظر شما را به سهولت و در کمترین زمان ممکن ، به صورت ریال به فرد یا حساب بانکی معرفی شده توسط شما، در سراسر ایران تحویل خواهد داد.

ارسال پول به ایران

قوانین و مقررات(Required)
لطفا قوانین و مقررات استفاده از خدمات صرافی وندا را در این لینک مطالعه نمایید.

لطفا یک عدد دو رقمی وارد کنید