نام بسیاری از مراکز تحقیقاتی، نشریات و فروم های هند برای دانشجویان و محققان و استادانی که در ژورنال های مختلف، به منظور تبادل علمی با دانشمندان جهان و کسب اعتبار علمی ، ارتقای رتبه و تجارب بهتر در حوزه تحقیق و تالیف مقاله چاپ می کنند، از جمله Biosciences Biotechnology Research Asia ، Enviro research publishers، و ... نامی آشناست. از دیر باز سرزمین هند به دلایل گوناگون کشش فراوانی برای ایرانیان داشته است. هند با داشتن قدمتی طولانی، طبیعتی دلپذیر و ده‌ها معبد و مرکز مختلف از اهمیت گردشگری زیادی نیزبرخوردار است .

با وجود تفاوت های بارز ميان توان اقتصادي آمريكا و هند، اين كشور طي 50 سال اخير از لحاظ توسعه مراكز آموزش عالي و حجم تحقيقات علمي، رشدي معادل ايالات متحده آمريكا داشته است و با برخورداری از 273 دانشگاه معتبر و 700 مرکز تحقیقات علمی اي ، حال حاضر سومين قدرت تحقيقاتي جهان به شمار مي آيد .

در سيستم آموزشي انعطاف پذیرهند ، براي دانشجويان مقاطع مختلف امكان ادامه تحصيل در گرايش هاي مختلف تحصيلي وجود دارد. نظام آموزش عالي این كشور از اعتبار بين المللي برخوردار مي باشد و مدارك دانشگاه هاي معتبر هند برای بسیاری از دانشگاه های جهان مورد قبول است. لازم به ذکر است که تدریس در موسسات آموزشی و مکاتبات رسمی اداری ، به زبان انگلیسی صورت می گیرد. وجود آموزشگاه هاي زبان معتبر در سطح دنيا و مراكز برگزاري آزمونهاي آيلس و تافل از اهمیت این زبان در هند حاکی است. هم چنین دانشگاه های هند با دارا بودن مزیت های نسبی از جمله این موارد تعداد قابل توجهی از دانشجویان ایرانی را به هند جذب کرده اند:

  • کیفیت آموزشی و استاندارد بالا مطابق با دانشگاه های برتر دنیا و مدارک معتبر و بین المللی دانشگاهی
  • تدریس در موسسات آموزشی و آموزش عالی به زبان انگلیسی
  • هزینه پایین تر برای تحصیل و زندگی نسبت به سایر کشورهای میزبان دانشجویان ایرانی
  • تنوع بالای رشته‌ها، گرایش‌ها و تنوع زیستی، فرهنگی و اجتماعی
  • سهولت اخذ ویزا و پذیرش و عدم نیاز به شرایط ورود مختلف از جمله مدارک زبان

euro-notes-small

ارسال حواله روپیه به هند برای مواردی از قبیل پرداخت شهریه دانشگاه، خرید یا ثبت مقالات در ژورنال ها و وب سایت های معتبر، ارسال هزینه بابت دریافت نمونه کالا و خدمات (سفارش سمپل) و ... حجم بیشتری از درخواست ها را به خود اختصاص می دهد. تیم وندا با سال ها تجربه و تیم گسترده نمایندگان خود در سراسر دنیا، امکان انتقال وجه از ایران به تمامی شهرهای هند را در کمترین زمان با روش های قابل اطمینان، تنها با لمس یک دکمه برای شما فراهم آورده است تا حرکت رو به جلوی ارتباط طولانی مدت و حرفه ای با شما تداوم یابد.

انواع روشهای ارسال پول به هند

حواله بانکی یا سوییفت
برای ارسال ارز به حساب بانکی (حواله TT) درهند ، شما نیاز به اطلاعاتی از قبیل شماره حساب، نام وآدرس بانک و کد سوئیفت و کد IFSC (کد بین المللی و مختص بانک های هند) بانک گیرنده مورد نظر خود دارید. مبلغ مورد نظر طی کوتاه ترین زمان ممکن ( کمتر از یک روز کاری) در بستری مورد اعتماد و دقیق و با کمترین نرخ کارمزد مستقیما به حساب بانکی دریافت کننده واریز می گردد و برای زمانی که دریافت کننده حواله مالی امکان یا تمایل به دریافت وجه نقد ندارد، ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه، گزینه مناسبی است.
حواله وسترن یونیون
هدف کمپانی وسترن یونیون (Western Union) انتقال پول به سرعت و بدون محدودیت است . شما می توانید برای حواله روپیه به هند حتی مبالغ کم، از طریق شرکت وندا از خدمات وسترن یونیون بهر ه مند شوید . برای انتقال پول توسط وسترن نیازی به داشتن حساب بانکی بین المللی نیست و پس از درخواست شما در کوتاه ترین زمان ممکن، گیرنده پول می تواند با مراجعه به نزدیک ترین مرکز Western Union و ارائه مدارک شناسایی و کد مربوطه، مبلغ مورد نظر را دریافت کند . اسناد و رهگیری مراحل انتقال پول توسط وب سایت این شرکت بصورت آنلاین قابل مشاهده و استناد است.
حواله مانی گرام
انجام حواله مانی گرام، ضمن تفاوتهایی جزئی، مشابه حواله وسترن یونیون است. برای حواله آنی روپیه به هند از طریق مانی گرام، نیازی به اشتراک گذاری اطلاعات مالی و بانکی نیست . ضمن سادگی و امنیت با کوتاه نمودن مراحل و زمان ارسال پول ، از بهترین سیستم های مالی دنیا برای فرستادن پول است.
حواله اینترنتی
سریع ترین و معتبرترین سیستم های واسط مالی دنیا برای انتقال پول از طریق اینترنت ، در اختیار شماست . صرافی وندا برای ارسال آنلاین پول و پرداخت آنلاین هزینه سرویس های بین المللی در اینترنت ، شرایط مناسبی را فراهم آورده و هر جا و هر زمان که شما بخواهید ، هست . بنابراین اگر قصد پرداخت پرداخت آنلاین اپلیکیشن فی دانشگاه ، خرید اینترنتی ، پرداخت هزینه ثبت و انتشارات مقالات در ژورنال ها و وب سایت های معتبر هند و ... را دارید ، فرم این قسمت را تکمیل و ارسال فرمایید و بقیه جزئیات را به ما بسپارید .

حواله به هند

قوانین و مقررات(Required)
لطفا قوانین و مقررات استفاده از خدمات صرافی وندا را در این لینک مطالعه نمایید.

لطفا یک عدد دو رقمی وارد کنید